سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با سایت سوسیوس و ارز چیلیز

اگر به ارزهای دیجیتال علاقه داشته باشید و روند آن‌ها را دنبال کنید حتما با نام ارز چیلیز در آکادمی Omid Fadavi مواجه شده‌اید. هریک از ارزهای دیجیتال در راستای هدف خاصی ایجاد شده‌اند و کاربرد مخصوص به خود را دارند.

این ارز دیجیتال نیز برای تعامل طرفداران ورزش در بلاک چین طراحی و راه‌اندازی شده  و روزبه‌روز در حال پیشرفت و توسعه است. به همین دلیل صرافی‌هایی مانند رمزینکس، بایننس و بسیاری از صرافی‌های معتبر خارجی و ایرانی به آن توجه خاصی نشان دادند.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا این ارز محبوب و آینده‌دار را بهتر شناسیم و همچنین بستر آن یعنی سایت سوسیوس را نیز به شما معرفی کنیم.

ارز چیلیز چیست؟

چیلیز که در سال 2019 به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد، توسط الکساندر دریفوس تاسیس شد. علاقمندان ورزش‌های سنتی و الکترونیکی می‌توانند به‌وسیله معاملات بلاک چین از تیم مورد علاقه خود حمایت کنند.

طرفداران برای تعامل با بازیکن‌ها و تیم‌های محبوب‌شان می‌توانند از سایت سوسیوس (Socios.com) استفاده کنند.

این افراد با کمک ارز دیجیتال چیلیز می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های باشگاه‌هایی که عضو این سایت هستند، نقش داشته باشند. باشگاه‌های زیادی در این سایت حضور دارند که برای مثال می‌توان به یوونتوس و پاری ‌سن ‌ژرمن اشاره کرد.

کاربرد ارز دیجیتال چیلیز

تصور همه ما این است که اگر به یک تیم و باشگاه ورزشی علاقه داشته باشیم، حداکثر کمکی که می‌توانیم به آن کنیم و حمایت خود را نشان دهیم، کمک‌های مالی از طریق خرید بلیط، کالا و کارهای مشابه دیگر است.

اما در ادامه این متن شما را با روش دیگری از حمایت آشنا می‌کنیم که ممکن است تاکنون درباره آن اطلاعاتی نداشته باشید.

در سایت سوسیوس که باشگاه‌های زیادی را به خود جذب کرده ‌است و حتی صرافی‌های معروف مانند بایننس در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، طرفداران تیم‌های مختلف می‌توانند به ‌وسیله ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) در تصمیم‌گیری‌های تیم موردعلاقه خود مشارکت داشته باشند و سرنوشت تیم و باشگاه را تعیین کنند.

در میان تیم‌هایی که شهرت کمتری دارند، بعضی از آن‌ها کاملا توسط هواداران اداره و رهبری می‌شوند. اما در باشگاه‌های مشهور این امر کمتر دیده می‌شود و معمولا هواداران اجازه تصمیم‌گیری در بعضی از امور را دارند.

باشگاه‌های موجود در سایت سوسیوس

در زیر بعضی از باشگاه‌های مهم و پرطرفداری را که در این سایت فعالیت دارند نام می‌بریم:

  • بارسا
  • پاری ‌سن ‌ژرمن
  • وستهام
  • گالاتاسرای
  • یوونتوس
  • بارسلونا
  • آس ‌رم
  • اتیلتیکو مادرید

همان‌طور که مشاهده می‌کنید باشگاه‌های بزرگی به این پلتفرم پیوسته‌اند و تعداد آن‌ها طی سال‌های آینده به مراتب بیشتر باید شود.

ساز و کار سایت سوسیوس

برای استفاده از این سایت باید در ابتدا بررسی کنید که باشگاه مورد علاقه شما در این سایت فعال باشد تا بتوانید حمایت خود را انجام دهید.

هر باشگاه یک لیست از حوزه‌هایی که طرفداران می‌توانند در آن مشارکت کنند، ارائه می‌دهد و افراد با مبادله ارز دیجیتال چیلیز و دریافت توکن‌های طرفداری در رای‌گیری‌های مربوط به باشگاه موردعلاقه خود شرکت می‌کنند.

در این سایت ابتدا توکن‌هایی را مشاهده می‌کنید که حداقل مقدار را دارند و با تمام شدن نقدینگی توکن با نرخ پایین‌تر، توکن با قیمت بالاتر نمایش داده می‌شود.

اگر فردی توکن طرفداری بیشتری داشته باشد، نظر او در تصمیم‌گیری باشگاه موثرتر است.

مزیت‌های ارز CHZ

این ارز چند مزیت مهم دارد که باعث اعتماد مردم به آن شده است:

  • 1-معاملات شفاف و معتبر: پشتیبانی یک شرکت ثبت شده در اتحادیه اروپا، همکاری با بانک‌های اروپا و نظارت کامل و مداومی که روی آن انجام می‌شود، اعتبار آن را مشخص می‌کند.
  • 2-نفوذ در بازار: به‌دلیل موفقیت سازمان‌هایی که با ارز دیجیتال چیلیز همکاری کرده‌اند و گسترش این سازمان‌، روزبه‌روز نفوذ آن در بازار بیشتر می‌شود.
  • 3-نقدینگی بالا در ورزش: حجم نقدینگی در ورزش بسیار بالا است و مردم به دلیل علاقه بالایی که به دنیای ورزش دارند، برای تیم‌های موردعلاقه خود هزینه می‌کنند. همین مورد مزیتی است برای تمام افرادی که در این حوزه درگیر هستند.
  • 4-کاربرپسند بودن: برای افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کاربرپسند بودن دغدغه مهمی است زیرا برای توسعه، این پلتفرم‌ها باید کاربرپسند باشند. ارز CHZ با داشتن این ویژگی دغدغه توسعه‌دهندگان را رفع کرده است.

اولین صرافی ارز دیجیتال ورزشی

صرافی چیلیز اولین صرافی در دنیای ورزش است که حمایت و علاقه طرفداران را وسیله‌ای برای کسب درآمد قرار داد. شما می‌توانید برای حدس مسابقات و حمایت از تیم موردنظر خود از این صرافی، ارز دیجیتال چیلیز را خریداری کنید.

چیلیز و صرافی‌ها

سال 2019 که این ارز دوست‌داشتنی تاسیس شد، ارزش بالایی نداشت ولی در طی زمان کمی بسیار رونق گرفت و گسترش پیدا کرد.

اما امروزه این توکن که جزو 40 توکن برتر بازار است با پیوستن باشگاه های مختلف به سایت Socios بر ارزش آن افزوده می‌شود و هرچه طرفداران آن افزایش پیدا کنند، ارزش هر CHZ دو برابر می‌شود.

به‌دلیل راه‌اندازی  پایگاه‌های طرفداری توسط باشگاه‌های مهم و پرطرفدار در این سایت، این ارز در حال رشد است و به ارزش آن هر روز افزوده می‌شود. پس اگر قصد فروش آن را دارید، شاید بهتر باشد فعلا دست نگه دارید!

خرید ارز چیلیز

این ارز در اکثر صرافی‌ها موجود است ولی هنوز تعدادی از صرافی‌ها آن را لیست نکردند. برای مثال در صرافی بایننس ارز CHZ معامله می‌شود ولی در صرافی بایننس آمریکایی موجود نیست.

ممکن است در هنگام ورود این ارز به صرافی‌های بایننس آمریکایی و سایر صرافی‌ها شاهد افزایش قیمت آن باشیم.

شما می‌توانید برای خرید این ارز دیجیتال از صرافی داخلی رمزینکس استفاده کنید. برای این کار دو راه دارید:

  • 1-خرید مستقیم مقدار ارز موردنظر از رمزینکس
  • 2-ورود به رمزینکس تریدر که در آن به‌طور مستقیم با کاربران وارد معامله می‌شوید.

صرافی‌های برتر خرید ارز دیجیتال چیلیز

در ادامه چند صرافی برتر برای ترید این ارز را نام می‌بریم:

  • صرافی بایننس
  • صرافی هیوبی
  • صرافی Global
  • صرافی OKEx
  • صرافی HBTC
  • صرافی FTX

اگر قصد خرید ارزهای دیجیتال را دارید بهتر است قبل از اقدام برای خرید از معتبر بودن صرافی اطمینان حاصل کنید. صرافی‌هایی که نام بردیم از مورد اعتمادترین صرافی‌ها برای خرید ارز CHZ هستند.

قیمت ارز دیجیتال چیلیز

همان‌طور که گفتیم در ابتدای تاسیس، این ارز با قیمت پایینی به فروش می‌رسید اما روند صعودی قابل قبولی را طی کرد و روزبه‌روز بر ارزش آن افزوده شد. هرچند افت قیمت در این ارز را مانند هر ارز دیگری شاهد بودیم ولی این ارز از همان ابتدا روند رشد چشم‌گیری داشت.

به دلیل نوسانات بازار قیمت ثابتی را نمی‌شود برای آن عنوان کرد. اگر قصد خرید یا فروش آن را دارید در همان روز قیمت را استعلام بگیرید.

در پایان باید بگوییم به ‌دلیل جایگاهی که ورزش و به‌خصوص فوتبال در میان مردم دارد، جایگاه ارز CHZ بسیار رشد کرده و در آینده نیز این احتمال که ورزشی در این ‌‌حد محبوب شود بسیار کم است. پس آینده ارز دیجیتال چیلیز نیز درخشان خواهد بود.

شما با شرکت در آکادمی Omid Fadavi نیز می‌توانید به‌طور کامل این ارز را بشناسید و اطلاعات خود را نیز در تمام زمینه‌های دیگر ارزهای دیجیتال افزایش دهید.

امید فدوی با برگذاری وبینارهای آموزشی درباره ارز دیجیتال و ارائه پکیج‌های آموزشی از صفر تا صد خرید ارزهای دیجیتال را به شما آموزش می‌دهد و هیچ نوع ابهام و سوالی برای شما باقی نمی‌گذارد.